Sunday, July 24, 2011

tip temuduga pen. pegawai tadbir.

assalammualikum...
nk bgi tips skit..bukan apa..penah p tmdga ni.tp frust gila..xtjawab pe yg dtya...mcm mysal ja xprepare...plunag nk mai bkn mudah...

aritu aku p tmdga utk pen pgai tadbir utk majlis agama islam pulau pinang...mcm2 kabel aku try pakai...tpi mcm xkuat ja..

apa yg ditanya mmg wat aku terkedu n tdiam srbu bhsa...xleh jawab...
antaranya dia tya sapa ktua agama islam penang?
sapa YDP mainpp?.....yg sbnrnya YDP 2 sdri yg jdi tukang interbiu......
pe tugas pen pgai tadbir?..keja bawah sapa?bape jenis cuti ada?
pe peranan mainpp?sapa yg berurusan ngn mainpp?

last2 soalan cepu mas....what do you think about walfare state?why malaysia cannot be walfare state?,,,(dia speking)...aku reliks ja jwb dlm malay...
dia tya pandai buat slide show x?pndi ckp BI x?..
byak jgak aku xdpt jwab..mcm terkasima ja jdinya....gementar sama...ngn tukang interbiu 2 seyes smcam ja...nek seram....pepun...myb rezeki org len la 2...dpt la pglaman yg baru...

p/s:nk p interbiu, jgn duk prasan diri kita dh perfect.....prepare btul2...

No comments:

Post a Comment