Tuesday, July 19, 2011

selepas keseorangan....

salam?

Selepas sorang, msti dua orang, kmdian tiga orang...then strusnyaaa...
macam 2 la khidupan manusia di muka bui ni.....dh lama hidup keseorangan, kahwin,,,dh jadi berdua....dapat anak..jdi la tiga...n strusnya...
dh hdup bdua ni kena la pndi bhgikan masa,,klu x hbis apa pun xjdi,silap2 dari dua leh jdi satu smula.

macam 2 la hidup aku skrg,dh xleh nk buat apa yg aku biasa duk buat bila ksorgn dulu..nk buat apapun smua kna fkir org kdua mcmna....la ni pulak pasangan aku bkrja kat negri yg cutinya entah knpa xsama ngn org len....buatkan hidup aku lbih sukar..btambah2 lah masalah...hdup sorg pun dh masalah, bla bdua, dua masalah la nk kna pikul....
knpa la jdi mcmni..ni la dugaan hdup bdua,,blum btiga lagi..mcmna la aku nk hdapi hari2 mndtng ni...


p/s: kdg2 tfikir2 kseronokan hdup bujangku dahulu.......

No comments:

Post a Comment