Thursday, May 13, 2010

feLlowship oh fellowship...

minggu lepas kuax la iklan utk fellowship USM yang dh lma aku tunggu2kan..dari bulan satu aku tggu...teruja ja bila dpt tau yg dh kuax tawaran 2...dalam keterujaan aku, akhirnya  kesedihan yang menimpa ku...maunya xsedih, dulu masa aku xjd student master g, ia2 je IPS kata PNGK yang lyak 3.00...last2 time aku dh jadi n dh sah jd student, tiba2 ja depa nak 3.25..ngn xda notis pe..klu la aku tau keadaan akan jdi mcmni,,bek aku cri keja ja dlu.xla nk wat master ni...bukan pe, klu dah tau xda duit nk bg fellowship ni.awal2 dlu xpyh la beria2 wat pjmpaan bg yg bakal amik master..bg syarahan bukan men hebat.nk suh org wat master n bg fellowship.tp skrg....entah pape g...bkn la mengharap sgt, tp klu xbg kat anak tempatan, xkan nk bg kat org asing kot?xkan pntgkan org asing dari student tempatan.....alhamdulillah la.nasib bek dpt gak jdi RA(research asistant) Dr Anisah...ada gak income n leh gak simpan duit. n dpt gak bajet mini kementerian pengajian tinggi yg bayar yuran aku..ringan skit beban aku sbgai student ni....apa2 pun aku berterima kasih kat bakal isteri aku yg memahami n sentisa sokong jlan yg aku pilih ni...skrang hya fkir utk masa depan yg mendatang je...hidup umpama roda..kadg2 duk atas,kdg2 duk bawah....syukur pada pa yg dh ada..ALHAMDULILLAH. syukur....

No comments:

Post a Comment