Tuesday, September 28, 2010

Hidup berumahtangga...

Allhamdulillah..berjaya juga aku diijab kabulkan n sah bergelar suami isteri raya ke-3 aritu bersamaan 12/09/2010..walaupun dengan 2x lafaz.tp aku gembira menjadi suami kpada istriku trsayang...wapun byk kekurgn n klmhan, tp majlis berjalan lancar.... thanx utk family besarku yg mai n fmly istriku yg hadir d majlis aku..wlpu xsmua...xlupa kwn2 yg dtg wlpun tlwat..hehe...
nama pun raya ke 3...still la rasa kemeriahan hari raya bila p umah istriku..ngn dpea bakar satay pa,,mmg best ar..xsmpat aku nk mkan..asyik bgmbr je..n kenal2 ngn fmly isteriku..semuanya ramah2 belaka,,n sampai aku sdri jdi malu2 kucing lak..biasa la...xpnh jmpa org ramai2...tmbah2 ar2, ari aku,mjlis utk aku..hee.jdi tumpuan la..dari pkra baik sampai la pkra yg xbek..bsa la...stiap org ada hti masing2 n pndgn masing2..aku ok je..bukan aku yg dpt dosa..dpt pahala g..hehe..
ramai or brsgka pas kahwin smua dh mudah,hepi n xda mslah..ALLAH SWT xkan bagi ganjaran tanpa ujian dulu...gnjran atau nikmat yg dapt tnpa usaha itu xkan kekal n xkan tersa nikmatnya...tmasuklah aku...pepun yg tjdi slpas bkhwin aku aggap ja ujian dari ALLAH SWT utk hambanya...klu xda ujian pun xbest gak kan...hehe...anyway aku hepi mnjadi suami istri ku..kerana aku sgt cintakannya..smoga kami bhgia dunia n akhirat...n mndpt kenikmatan dari ujian yg ditempuhi..aminnn

No comments:

Post a Comment