Friday, June 18, 2010

duitku terbang......

Salam...bagi sapa2 yg xpenah tgk resit bayar saman..ni dia aku tunjukkan...aku kna sman kat tol sg.nyior...tp yg aku kurang puas htinya adlah aku kn saman no plate sampai RM300....
1=aku gak salah, dh 3 tahun guna no plate 2..ni 1st time kn saman no plate.
2=salah aku gak g,  p bayar saman lpas tarikh yg disuh..(bila aku p awal, depa kata xkey in lagi aku pya saman dlm data depa)
3=aku dh la xda duit,n malas dh nk rayu2 mnta kurang,,dia gtau ja 3rats,aku trus ja kuarkan note2 wrna biru dri wallet aku, n byar....
moral kepada rakan2 smua, jgn la amik mudah bab2 saman ni..byr sblm due date dia n moral satu g, jgn la gna no plate comel2..bhya siot...moral satu g...jgn wat muka mat rempit..bahaya...coz org tua blkg aku msa kena tahan 2, no plate dia lgi kecik dari aku..disbbkan tua..dia terlepas...aku yg sgkut...xpe2..xda rezeki la katakan.....

No comments:

Post a Comment